Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žžádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 07.08.2013 21:27:58 Reagovat Autor: neregistrovaný - FB (@) Titulek: Blábol článek
"příčinou nejsou geny" -podle všech dostupných pozorování jsou Romové v různých evropských státech přes někdy až 300 let, u nás taky už velmi dlouho, a za celou tu dobu se Romové ani trochu nepřizpůsobili našemu způsobu života. Je tedy na čase, aby se vrátili domů, když se nám nechtějí přizpůsobit, my je tu nepotřebujeme. Nechápu, jak můžete požadovat, abychom my, co s Romy nechceme mít nic společného, je ještě ekonomicky podporovali. Proč jako? K čemu? Máte jen jeden život, nejpozději za 100let je po každém z nás (i po vás) mrtvola (tj. zestárnete a umřete). Z těch "vámi podpořených" romů budou v horizontu 100let stářím taky mrtvoly. Všichni se rozpadneme na prach a nic z nás nezbude. Musíme a chceme si užít klidného života a ne pořád někomu utírat zadek. Máme vlastní stát, není jediný důvod si tady kazit ovzduší a snažit se někoho napravovat nebo začleňovat. Máme vlastních obyvatel nadbytek a vzhledem k ekonomice naší země si nemůžeme a nechceme dovolit pořád podporovat někoho kdo o to nestojí. Celý váš článek "smíření" je zcestný. Máte jen jeden život, vyděláte si přiměřené peníze, za ně si pořídíte státní služby a vlastní život a trochu přispějete na pokračování a rozvoj naší civilizace, pokud se chcete dělit, tak si je klidně živte a makejte za ně, na cizí civilizaci, ale ostatní do toho netahejte.
Komentář ze dne: 13.08.2013 10:42:26 Reagovat Autor: neregistrovaný - ČSHV (@) Titulek: Re: Blábol článek
no fuj..., ale ani neonacismus, který je opravdu civilizační chorobou a selháním, není produktem špatných genů...takže jestli vám tu jiné etnika kazí ovzduší, tak tenhle váš defekt naštěstí není dědičný.
Komentář ze dne: 13.08.2013 22:11:45 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Blábol článek
"no fuj..., ale ani neonacismus, který je opravdu civilizační chorobou a selháním, není produktem špatných genů...takže jestli vám tu jiné etnika kazí ovzduší, tak tenhle váš defekt naštěstí není dědičný." (ČSHV)
- - Vidím, že si ve vyhledávání expresivních výrazů libujete. Ale nač ta silná slova? Možná u části těch lidí na náměstích to neonacismem opravdu trochu zavání, ale větší část jsou dle mého názoru nespokojenci, kteří se brání proti mnohdy nevhodnému chování cikánů. Před 2 lety ve Šluknovském výběžku demonstrovalo spoustu lidí, ale proč? Paní Šiklová řekla v TV, že jsou to lidé nerozumní. Co já vím, tak nerozumná je paní Šiklová. Když uř chce něco říkat, tak ať si tam napřed zajede a podívá se na skutečnost. Mám tam bráchu, také jsem se snažil ho mírnit, ale on a další sousedé mi vysvětlili, že se mýlím. Cikáni prý ve dne autem projíždějí Šluknov, Dol. Poustevnu a další a v noci pak zmiznou králíci, česnek a vůbec ... Když tam přijely policejní posily, cikáni řekli: aspoň nás budou hlídat. A je to. To neselhávají obyčejní lidé, to selhává stát. To stát, může být, bude i sklízet plody své liknavosti. Cikáni jsou i v jiných Evropských zemích a vyšlapují. A když ne tak jdou do krimu. A je to.
S čím souhlasím je výraz "blábol článek".
Komentář ze dne: 20.08.2013 21:16:18 Reagovat Autor: neregistrovaný - FB (@) Titulek: Re: Re: Blábol článek
neonacismus není civilzační selhání, melete nesmysly o něčem, čemu nerozumíte, snad si nemyslíte, že běžný pokojný občan se stane nacistou bezdůvodně
Komentář ze dne: 08.08.2013 08:55:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - Andrej Sablič (sablic@minet.sk) Titulek: Práca šžachti človeka!
>>>to pak dále zhoršila velkorysá sociální politika protosocialismu<<<
Vážený pán ProtoHeller zdá sa, že Vy Ste v socializme nikdy nežil len levitoval. Počas socializmu neexistovala žiadna vežkorysá sociálna politika voči Rómom. Sociálne dávky dostavali bez rozdielu len odkázaní občania (napr. boli uznaný lekárskou komisiou invalidmi)! Všetci práce schopný občania museli pracovať a na obživu si zarobiť. Ak niekto z nich nepracoval bol poslaný za príživníctvo do väzenia. Vežkorysá „sociálna” politika prišla až s kapitalizmom. Pod pojem sociálna politika, kapitalistický štát (správca územia ktoré patrí plnoprávnym občanom štátu) zaradil aj úplatky ktoré poskytuje práce schopným občanom za to, že im nedokáže zabezpečiť na tomto území pracovné miesto potrebné na ich obživu a obživu ich rodín.
źudia ktorý pracovali v stavebníctve či živočíšnej výrobe (ktoré boli kapitalizmom postihnuté najviac), kde sa sústreďovali rómske pracovné sily mi potvrdia, že s nimi neboli nejak väčšie problémy. Dokonca aj pri krádežiach boli podstatne skromnejší ako „bieli”. Samozrejme ide o inú, menej náročnú mentalitu a preto si vyžadovala aj trocha iný prístup, ale majstri ktorí to vedeli nemali s tým problém, naopak dokázali to využiť na ich motiváciu.
O tom, že rómske etnikum nebolo spoločenským problémom uvediem jeden mega príklad z polovice 60-tich rokov. Počas socializmu prevažoval prebytok peňazí a nedostatok pracovných síl (pravý opak dneška). Na stretnutí funkcionárov družobných miest Vyškova a Michaloviec sa Vyškovčania sťažovali na permanentný nedostatok pracovných síl. Michalovčania im ponúkli, že im dovezú osadenstvo jedného celého rómskeho tábora, ktorý špatil vstup do rekreačnej oblasti Zemplínskej šíravy. Dohoda sa uzavrela, objednal sa jeden ucelený vlak a celá rómska osada sa presťahovala do Vyškova. Do týždňa bola osada zlikvidovaná. Dnes sa pri tomto mieste buduje nový cintorín. Na dôvažok uvediem, že tábor ležal pri lese a pri požnohospodárskych p
Komentář ze dne: 08.08.2013 08:57:38 Reagovat Autor: neregistrovaný - Andrej Sablič (sablic@minet.sk) Titulek: Práca šžachti človeka - pokr.
Na dôvažok uvediem, že tábor ležal pri lese a pri požnohospodárskych poliach ale nikdy nebol problém s mega krádežami ako je tomu dnes.
Počas socializmu sme museli všetci pracovať a tak nám neostával čas a po práci ani dostatok síl na spoločenské a ekonomické excesy. Zárobok nám vždy postačoval na zabezpečenie obživy a paliva. Nuž a o prepych, ktorý bolo možné dosiahnuť krádežou Rómovia príliš nestali.
"Nejdříve jsem se smál pindání neofašisty třetiřadé úrovně"(JH)
- - Označit mnohdy oprávněné rozhořčení nad neřešením otázky menšin a přistěhovalectví pindáním třetiřadé úrovně se dá považovat i za neoprávněné nadřazování se nad jinými lidmi. Nesvědčí to o poctivých úmyslech a moudrosti autora článku. To by nás nespokojených - dle panaJ.H. - neofašistů bylo mnoho. Když vlády - ano množné číslo je na místě, včetně té 8mi leté vlády soc dem - neřeší ,dočkají se hněvu, to je přece normální. Je spíše s podivem, že tak malého hněvu.
Komentář ze dne: 27.08.2013 18:05:06 Reagovat Autor: neregistrovaný - videafilosofie.webnode.cz (tja@centrum.cz) Titulek: fetišizace práce
Placeného zaměstnání které je schopné lidi (zvláště nezvdělané a bez kontaktů) integrovat do společnosti není dostatek.
Řešením by mohl být základní příjem, pokud chcete reformovatm kapitalismus...
Je to řešení následků nikoliv příčin.
Každý by měl mít nárok na základní podmínky pro přežití a neměl by být nucen pracovat.
Mrzí mě že se SDS nestaví k problémům roml více jako anarchisté, socsol atd.
Také mě připadá že starší ročníky na levici (pravda arbeit macht fray je poplární i na jiných částech spektra) stále fetišizují práci.
Komentář ze dne: 05.09.2013 11:07:52 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: fetišizace práce
Vážení schovaní za videafilosofie.webnode.cz!
Vaše vyjádření mne nutí postavit se k lidem obhajujícím práci a i k těm, co hlásají "kdo nepracuje ať nejí. Skutečnost, že se ve společnosti nacházejí lidé, kteří třeba i nikdy pořádně nepracovali, ať romové, nebo cikáni nebo vězňové nebo spousta státních úředníků bude vždy vnášet do společnosti nespokojenost a napětí a to právem. Proč si nemá vězeňství na sebe vydělat? Proč si řidiči nemají své silnice zaplatit? Jsou zprávy, že počenější rodina "sociálně slabých" pobítá na příplatcích i 40tis/měs a lidi, co dělají poctivě vydělají dokonce "krásných 20 tis/měs. Proč vyžehlení lidé v mohutných ofroudech požadují další dálnice, zatím co nemocní v nemocnicích si svůj poby ve špitálu musí platit 100kč/den? Proč tedy si strany do svých programu nezanesou položku - zavést pro každého uživatele silnic "Silniční daň" jako musejí pacienti platit Nemocniční poplatek?
Uvědomte si, že i Vaše platy - nevýrobních sil - nejsou od jéžiška.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...