Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žžádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 19.11.2010 18:42:50 Reagovat Autor: neregistrovaný - O 2 (@) Titulek: co a s kým ?
pane MN, hezké a diplomaticky řečené - vzhledem k citlivosti úkolu spojovatvelmi pestré společenství nutné. přál jsme tfuj, fuj ať se nenarodí další bastard ale co vyjádří nevyřčené potřeby v situaci kdy pravice i pokrizový kapialismus válcuje.
Zejména mne zaujalo to vaše vytrvalé usilování být i mostem mezi radikální a reformní levicí. Mnozí totiž budou brát gravitační přitažlivost snah o "novou" ČSSD za nekalou konkurenci podobných projektů. Má-li se někdy ČSSD spolupodílet, musí jí to stát za to.
Jestli se dnes s vámi sešli různí lidé na myšlenkou Spojenectví práce a solidarity, je to krok a všichni budou sledovat zda přijdou další. Jestli KSČM už se nehrozí negativních reminiscencí Levého bloku, možná se nějaká ta "obručů vážně rozlomila.
Ale bude to zamenat schopnost společně hledat nová řešení a jen neřešit kdo jen vylepšuje kapitalismus nebo zda jde o dostatečně třídně pevné stanovisko. Já vím, že vám to asi nemusím říkat, ale to jak se to odrazí uvnitř KSČM (nejen jak zareaguje ČSSD) bude mít v nejbližších měsících klíčový význam.
Komentář ze dne: 20.11.2010 09:03:18 Reagovat Autor: neregistrovaný - Andrej Sablič (sablic@minet.sk) Titulek: Re: co a s kým ?
Myslím si. že to nebolo len diplomatické ale presné vymedzenie nielen možnosti ale aj cesty pre žavicu.
Ja to teraz totálne preženiem "Ak by Obama a Usama Bin Ladin boli ochotný viesť spolu dialóg určite by svet bol bezpečnejší". Ono totiž nie je nič horšie ako umelo vyvolávaná nevraživosť bez znalosti a teda aj skúmania jej podstaty.
Komentář ze dne: 20.11.2010 10:01:24 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Re: co a s kým ?
diplomacie je v tomto okamžiku asi důležitá, ale také mnohoznačná. Zmínka o druhé fázi projektu znamená, že dojde na kandidátní listiny, které v podzimních volbách KSČM obtížně naplňovala ?
Pro českou "Práce a solidarita" mi schází nějaký O. Lafontaine - opravdu, přátelé Koreje či Kuby tohle nenahradí. A velké odbory si drží svoji nadstranickou image (což Štechovi nebránilo být oranžovým senátorem).
Jsme svědky konvergence či diferenciace levice ? Alternativy řešení se teprve rodí a jistě budou v lepším případě rozrůzněné podle přístupů - jinak myslí zelení, jinak bolševičtí tradicionalisté a jinak reformní socialisté.
V horším případě to skončí mlácením prázdné slámy - podobných fór je bojhužel dost. Ale nechci trousit skepsi, třeba tlak společenské potávky to o nějaký krok posune.
Komentář ze dne: 20.11.2010 13:51:09 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: co a s kým ?
Budu-li to moci trochu ovlivnit, Janusi, budu se snažit, aby rozhodnutí o konvergenci nebo divergenci měla v ruce sociální demokracie - a tedy i plnou politickou odpovědnost.
Komentář ze dne: 20.11.2010 17:43:11 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: co a s kým ?
nechat černého Petra socanům ? no, vybavuji si některé zdejší debaty, že ani ČSSD ani KSČM nemají smysl a že to chce novou stranu. Tím chci říci že za případnou divergenci máme odpovědnost tak trochu všichni, pokud se určitým směrem vydáme. Štěpení klíčových stran, stejně jako tzv. akční spolupráce se neobejde bez nové vize či elementárního programového konsensu - i když jde za dva roky "jen" o krajské volby.
Ideové spektrum na levo od ČSSD a vedle stran zelené orientace (což není totéž co od středu do leva) je m.j. dost jednorozměrné vymezení, ale je tu i vztah mezi konzervativním (českám levice je dost konzervativní) a moderním, mezi provinčně národním (náš komplex ze ztráty garance moskvy) a minimálně evropsky uvažujícím (obstát v globalizujícím světě).
Tady nestačí jen se nezávazně potkávat na protestních mýtinzích, které se do jara očekávají, a říkat tomu organizační jednota. Zatím nejde o institucionalizované hnutí, ale neviditelná diskusní platforma asi nebude tím očekávaným přelomem.
Komentář ze dne: 21.11.2010 00:17:18 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: co a s kým ?
Máte pravdu, že pravo-levé dělení je velikým zjednodušením.
O co ale jde mně, je vytvořit VIDITELNOU diskusní platformu, jejímž smyslem bude nejen akční spolupráce, ale i společné hledání vize.
Akční spolupráce se obejde bez společné dlouhodobé vize, ale neobejde se bez společného minimálního programu.
Vycházím z toho, že se se takovou platformu podaří vytvořit a dodávám, že to pak bude odpovědností ČSSD, zda se přidá. Nic víc, nic míň.
Pokud jde o zdejší diskuse, padly tady názory, které jste zmínil. Byl bych ale dost překvapen, kdybych byl jejich autorem.
Komentář ze dne: 23.11.2010 12:15:06 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co a s kým ?
pokud jde o tu viditelnost projektu práce a solidarita - už to vůbec vzniklo ? Nějak jsem to nikde v médiích nepostřehl.
Když zůstavají v ilegalitě různé ty stalinistické tryzny komunistů a komsomolců při Praze 1, tak to mi neschází, ale i ti se alespoň chlubí na webu www.komsomol.cz, nýbrž tady je mediální ticho.
I na webu www.kscm.czm nikde nic, jen v halo novinách článek od pana Kollarčika že Die Linke není pro správnou KSČM vzor. Ale možná že jsme špatně hledal.
Komentář ze dne: 23.11.2010 22:06:49 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co a s kým ?
Asi jste špatně nehledali :-) Řekněme, že jsme se velmi dobře dohodli, ale že platforma bude mít trochu jiný půdorys, než odpovídalo prvnímu draftu navrhovatele. Já jsem optimistou, pod dojmem široké diskuse vzniká konečná varianta výzvy. Prosím o chvíli strpení.
Komentář ze dne: 24.11.2010 15:22:38 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co a s kým ?
Jinak je dobře, ALFe, že si kupujete Haló noviny, určitě si je kupte i zítra. Výzva je hotová.
Komentář ze dne: 20.11.2010 17:37:38 Reagovat Autor: neregistrovaný - Zbyněk (@) Titulek: Místo není
Je jasné, že na poli levice nemůže být již další strana. Je zde místo pro ČSSD a komunisty, nebo případně stranu, která vzejde jako nová, třeba přejmenováním.
SDS je zcela marginální partaj,která nic zatím nedokázala těžko dokáže.
Komentář ze dne: 22.11.2010 15:33:03 Reagovat Autor: neregistrovaný - lecteur (@) Titulek: Re: Místo není
oni se zmenšují možnosti i té KSČM, ale pořád dost hlasů padá pod stůl. jen je otázka zda to tyto iniciatity dokážou podchytit bez viditelného spojenectví s něčím významným.
Do té doby je SDS jednou z mála důkazů že nadstranická komunikace nějak funguje a že nestačí rozmetat více srpů a kladiv aby rudý Fénix vztal z popela.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...